Wybór ofert dotyczących wykonania
materiałów promujących Lokalną Strategię Rozwoju "Dekel do borowiackiej grapy" oraz materiałów szkoleniowych.
1. Zaproszenie do składania ofert cenowych dotyczących wykonania materiałów promujących Lokalną Strategię Rozwoju "Dekel do borowiackiej grapy" oraz materiałów szkoleniowych zamieszczone zostało na stronie
www.partnerstwo.borytucholskie.pl. w dniu 18.05.2017 r.
2. Na zaproszenie odpowiedziało 3 oferentów:
- PPHU LIR Elżbieta Zajet BIURO REKLAMY, ul. Grunwaldzka 2, 82-300 Elbląg;
- IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY, ul. Sokolnicza 5, lok. 57, Wrocław;
- Agencja Reklamowa MALTEXT, ul. Bydgoska 15, 89-500 Tuchola.
3. Oceny ofert dokonała komisja w dniu
30 maja 2017 r. 4. Wszyscy oferenci spełnili warunki udziału w postępowaniu (wskazano po dwa zamówienia o wartości minimum 5000 zł w ciągu ostatnich 2 lat). Złożone oferty były poprawne pod względem formalnym, merytorycznym i rachunkowym.
5. Przy wyborze oferty zgodnie z zaproszeniem do składania ofert kierowano się następującymi kryteriami: cena 50%, funkcjonalność, jakość i estetyka wykonania 50%, w kryterium tym oceniane były:
- funkcjonalność, tj. czy produkt spełnia swoje przeznaczenie - od 0 do 5pkt;
- trwałość produktu - od 0 do 15pkt;
- estetyka wykonania - od 0 do 15pkt;
- czytelność nadruku dla odbiorcy 0 do 15pkt.
6. W ramach części I oraz części II zapytania, ofertom przyznano następujące liczby punktów (w nawiasie nr części postępowania):
- PPHU LIR Elżbieta Zajet BIURO REKLAMY: (I) 58,70, (II) 57,28.
- IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY: (I) 74,30, (II) 75,00.
- Agencja Reklamowa MALTEXT: (I) 50,18, (II) 57,87.
7. Komisja dokonała wyboru oferenta
w ramach części I i II - IRINA CHICHERINA MEDIA CONSULTING AGENCY za kwotę część I - 42 521,10 zł brutto i cześć II - 5 564,52 zł brutto.
8. Z wybranym oferentem zostanie podpisana umowa na wykonanie poszczególnych części przedmiotu zamówienia.