Zarząd Województwa Kujawsko-Pomorskiego informuje o możliwości składania za pośrednictwem
Lokalnej Grupy Działania „BORY TUCHOLSKIE” wniosków o przyznanie pomocy w ramach działania „
Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju” dla operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy dla działania „
Różnicowanie w kierunku działalności nierolniczej" objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
I. Termin składania wniosków:
11 czerwca 2012r. – 06 lipca 2012 r.II. Miejsce składania wniosków:
Biuro Lokalnej Grupy Działania „Bory Tucholskie”, ul. Murowa 8, 89-500 Tuchola; od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 – 15:30. III. Tryb składania wniosków:
Wnioski wraz z załącznikami należy składać na odpowiednich formularzach w 1 egzemplarzu
w wersji papierowej.
Wnioski należy składać bezpośrednio w miejscu i terminie wskazanym w ogłoszeniu.
IV. Limit środków dostępnych w roku 2012 w konkursie:
594 438,90 zł.
V. Szczegółowe informacje o zasadach przygotowania i składania wniosków oraz:
- wzór formularza wniosku o przyznanie pomocy,
- kryteria wyboru operacji przez LGD, określone w Lokalnej Strategii Rozwoju, w tym kryteria, na podstawie których ocenia się uzasadnienie realizacji operacji w ramach LSR,
- wykaz dokumentów niezbędnych do weryfikacji spełnienia kryteriów wyboru operacji, które zostały określone w LSR,
znajdują się w siedzibach oraz na stronach internetowych następujących instytucji:
VI. Minimalne wymagania, których spełnienie jest niezbędne do wyboru operacji przez LGD: uzyskanie min. 21 pkt podczas oceny wg lokalnych kryteriów.
Informacje udzielane są w biurze Lokalnej Grupy Działania „Bory Tucholskie” w Tucholi, ul. Murowa 8. Pytania należy kierować na adres e-mail: lsr@borytucholskie.pllub telefonicznie: 52 336 12 13.ZAŁĄCZNIKI:
- Wniosek;
- Instrukcja do wniosku;
- Ekonomiczny plan operacji;
- Instrukcja EPO;
- Pomoc de minimis;
- Oświadczenie;
- Kryteria wyboru;
- Wykaz dokumentów;
- Wzory dokumentów.
„Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich:
Europa inwestująca w obszary wiejskie.”